September

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 

najbližšie podujatie:

Room

Spomienky uložené v mysli. Spomienky premenené na skutočnosť, na paranoju. Minulosť sa odráža v prítomnosti a rodina tvorí základ všetkého… 

Tradičná rodina tvorí základ spoločnosti… Aká je tá tvoja? Poznáš ju? Alebo si len predstavuješ veci, ktoré by sa mohli stať? Veci, ktoré sú pre teba tak dôležité, až máš pocit, že sa naozaj dejú…

Rodina - môj otec, moje sestry, moja – mama. A ja? 
Tam, prosím, tam je moja izba.
---
Libreto a choreografia: Dominika Malenovská,
dramaturgia: Peter Maťo, 
hudba: Marián Závarský,
hudobné aranžmá: Miroslav Lach,
kostýmy: Boris Hanečka,
produkcia: Lucie Solanská.
Účinkujú: Katarína Jungová, Emma Kasatkinova, Eunika Peričková, Sophia Hurákova, Stanislav Stanek

---

Vstupenky: 8€/6€ (zľavnené)

Vstupenky preklikom TU.

Predstavenie je uvádzané v rámci Medzinárodného dňa tanca.

filtrovať podľa kategórií

19. september 2020
sobota - 19:00
tanec – repríza

↑&X / A P E N D I X

Martin Hodoň

Tanečný duet Apendix je anticipáciou konca. Na pôdoryse Borgesových textov skúma presah vedomia a nevedomia do formovania skutočnosti. Čas, ako katalyzátor šedej kôry a ďalšia premárnená šanca pamätať si svoj život. Zomriem, a ani si to nebudem pamätať.

Martin Hodoň je absolvent divadelnej vedy na VŠMU, neskôr pokračoval na JAMU v odbore réžia/dramaturgia pod vedením prof. Josefa Kovalčuka. V tvorbe sa venuje prevažne autorskému a fyzickému divadlu s presahom do súčasného tanca. Aktuálne je interným doktorandom na Slovenskej akadémií vied v Bratislave a jeho výskumnou oblasťou je vzťah performance art a performing arts. Počas štúdia na JAMU uviedol autorskú variáciu Hra B. M. Koltésa - V samote a magisterské štúdium ukončil autorskou inscenáciou ISBN (international Serial Body Number) a dramaturgiou inscenácie Faidrina láska (réžia Alexandra Bolfová). Popri štúdiu absolvoval umelecké stáž v divadle Husa na provázku (V. Morávek - Směšná interpretace) a dramaturgicky sa podieľal na projekte OBRYS pre Národné divadlo v Brne (réžia Jiří Bartovanec), réžia tanečného sóla Tomáša Janypku - Nové sady. Spolupráca s ochotníckym súborom DS Daxner v Tisovci - Túžby, sny a výčitky a Správa o stave bodu G. V Bratislave v roku 2015 založil spolu s Dášou Čiripovou a Zuzanou Neméthovou nezávislú performatívnu platformu GAFFA, pod ktorou vznikli projekty EVA, Pomaly plynúce dni, negatív_eGOtrip, mimochodom. Aktívne spolupracuje s divadlom NoMantinels a je dramaturgom festivalu Drama QUEER.

Réžia: Martin Hodoň
Dramaturgia: Dáša Čiripová
Scéna/kostým/svetelný dizajn: Michal Hōr Horáček
Hudba: Ink Midget
Interpreti: Nikoleta Rafaelisová, Daniel Raček
Produkcia: GAFFA oz / ŠTUDIO 12
Fotografie: Ľuboš Kotlár
Projekt vznikol s finančnou podporou FPU

Vstupné: 8 € / 6 € (zľavnené)